Här är jag

Vem är då Karina?? Det kan man undra. Jag är 28 år. Född och uppvuxen i Märsta som ligger ett par mil norr om huvudstaden. För åtta år sedan skakades min värld om rejält. Min bästa vän dog, samtidigt träffade jag en kille som numera är min man. Jag flyttade (flydde beroende på hur man ser det) till mörka Småland. I början var jag fast besluten om att en dag flytta tillbaka. Efter ett par år minskade denna längtan och jag insåg att det är inte hälsosamt att bo på ett ställe där det händer så mycket skit. Sedan började tankarna om barn ta form och jag skulle aldrig välja att uppfostra ett barn där "hemma". Jag trivs  här i min lilla stad. Jag kan förstå att man blir less om man växer upp här för alla vet allt om alla. Men jag som kommer utifrån och är lite okänd trivs jättebra.
Jag är utbildad lärare och arbetar i förskola just nu med barn i åldrarna 1-3. Jobbet är utmanande och otroligt lärorikt. jag har fantastiska arbetskamrater och trivs jättebra trots alla nerdragningar som kan få vem som helst att gå in i väggen. an gör det bästa av det man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0