nu e de slut....

Jaha då sitter man här, å ska inte gå till jobbet på måndag. Mycket märklig känsla.
Den här dagen gick ganska bra, jag bröt inte ihop en enda gång. Men måååånga kramar har det blivit senaste dagarna. Stackars barn, de undrar nog vad det är för fel på mig.

I alla barngrupper finns det ett eller ett par barn som man får en speciell relation till, man liksom klickar. I den här barngruppen är det 16 individer som jag kommer sakna otroligt mycket. Kan ju bero på att de varit en stor del av mitt liv de senaste åren och jag i deras liv.

Jag visste innan att vi hade väldigt bra föräldrar...det har bara blivit ännu tydligare den senaste veckan. Gulliga kommentarer och trevliga ord på vägen har jag fått. Och de värmer jättemycket.

Förra veckan hade vi sommarfest. Jag tog en massa foton och satte upp på jobbet. jag har ju inte bilderna på min dator men EN bild kunde jag inte vara utan. Jag fick lov av mamman att även ha med den här. SÅ UNDERBAR!!

En av alla 16 underbaringar. Den här tjejen är bara FÖR go!!
Det syns ju t.o.m på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0