fröken duktig

Idag lyckades jag undvika att sätta mig i soffan direkt när jag kom hem. Å tänk så mycket jag har hunnit med!! Bl.a. har jag rensat och städat ur kylskåpet. Fy vad snuskigt det var. Inte så konstigt eftersom jag inte ens kommer ihåg när vi städade där sist. Nu är det i alla fall rent från smuts och gamla produkter. Nackdelen är att jag måste åka å handla för det är vääääldigt tomt.

Och varför varför varför ska det var så himla krångligt att få tillbaka alla hyllor å lådor i kylen igen??  Under tiden de vart diskade och torkade hann de förvandla sig så de inte passar där de satt från början.....sånt gör mig vansinnig!!!



jag såg nog mer arg ut än Nasse men han kan han med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0