göra nu då?

jaha jag känner mig lite tom och ensam. Maken har åkt ut på hala vintervägar till Skåne. Hoppas de kommer fram. Så Ida och jag är själva. Och jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Köket va städat så jag blev lite baksugen och det finns tvätt att tvätta, damma att suga upp, men jag står här lite handfallen och vat inte vad jag ska ta mig för. Å ingen OS är det på tv:n heller. Jag har faktiskt inte ens satt på den (tv:n) trots att jag varit hemma i en halvtimme.

Jag har varit hos frissan och blivit 15 igen hihi. Ser just nu ut som ett litet troll med platt lugg (tack snöovädret). Jag tog en bild men den raderade jag snabbt. Kommer en när jag kammat mig lite! Känns i alla fall väldigt kort och luftigt. Fast jag inser att jag måste färga utväxten snart. Ser inte klokt ut. Nog för att jag fyller 30 i sommar men det är lite tidigt att bli gråhårig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0