hrm...

Jag lovade viss nån stans i början av mitt bloggande att detta inte skulle bli en gnällblogg......därför har det inte blivit några inlägg idag ;)

Nä man ska va positiv!! Jag gick ut å fotade lite mer i trädgården...händer mycket nu, nya blommor varje gång. Jag kanske borde göra om detta till en blomsterblogg hihi.

Nu har den slagit ut ordentligt!!



Måånga humlor var det. Jag börjar tvivla på min kamera. Jag brukar få riktigt bra närbilder....men den här gången gick det inte alls...beror på kameran eller fotografen??? kameran tror jag hihi.



Regn är inte bara skönt, det kan vara vackert också!!




snart, Snart, SNART kommer gubbarna!!!!!



Kommentarer
Postat av: linnéa

Jordgubbar är hääärligt!

2010-06-12 @ 20:49:03
URL: http://kjellbergen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0