grill å kubb å fotboll

Igår hade jag en underbar dag hos Fam K. Vi grillade, spelade kubb och sen blev det fotbollskamp mellan mig å Herr K haha. Jag (och S) tog ca 120 bilder.....här kommer några få av dem.

Vi ser i alla fall koncenterade ut. Hur det gick behöver vi inte tala högt om....fast det fanns vissa omständigheter som gjorde att det blev som det blev......


Vi hade en spion på motståndarsidan......


men den lilla pappagrisen svek oss...

Det plus att kubbet var gjort av balsaträ gjorde att det inte gick så bra för tjejerna ;)


Sedan skulla Herr K stajla å skjuta fotbollen i mål.....hehe var hamnade den??


och IGEN!!!


Jag tycker nog att jag vann fotbollskampen. Jag träffade målet 80% av gångerna och herr K ja...träffade INTE målet 80% av gångerna hihi. Fast vi kom genmensamt fram till att foppatofflor och dåligt pumpad boll inte var så värst bra förutsättningar!! Fotbollsgolfen utanför ödeshög here we come!!! Måste vi prova på SNART!!! Det var länge sedan.

S fick låna min kamera å jag tror nog hon e en naturbegåvning. Hon tog häftigaste kortet under kvällen!!
Pappa in action!!


Som sagt mycket hände under kvällen.

Lite bus...


Lite mys..


Lite jobb...


å så lite kärlek på kvällskvisten!!

        

Hihi undrar om Fam K kommer få ännu fler jobbiga duvor i skorstenen nu????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0