7 blommor

Jag har haft en ganska skön midsommar....trodde jag faktiskt inte. Trodde jag skulle känna mig ensammast i världen....men nä. Härlig dag har det varit.

Jag har ju varit och fotat, promenerat med Ida, ätit sillunch, läst bok på gräsmattan, tittat på fotboll. Skulle även laga mat men det blev så sent så jag sparar köttet å beasåsen till imorrn. Mumsat jordgubbar har jag gjort med.

Det enda som saknas är väl nån att krama på......mannen i mitt liv....vem nu det är. Men jag gjorde en krans i morse med 7 sorters blommor. Får väl lägga den under kudden och hoppas på att jag hittar honom i drömmen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt med blommor. =)

2010-06-26 @ 14:12:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0