10 år

10 år av sorg, 10 år av saknad. 10 år av frågor utan svar.

Det känns som igår, samtidigt som det var en annan tid, ett annat liv.

Man lär sig leva sitt liv, men det blir aldrig som innan. Det fattas något. Jag känner det så starkt fortfarande.

Jag funderar ofta på hur ditt liv skulle sett ut nu, om du hade haft något. Och hur hade mitt liv sett ut??? Nu har jag varit utan dig dubbelt så länge som jag kände dig. Helt sjukt. 5 år som förändrar livet. Ett ögonblick, en händelse som förändrar livet - totalt!! varför varför varför varför varför varför varför varför varför..........


"kan du se mig ifrån himlen,
när du talar till mig om natten,
låt mig börja om på nytt igen,
kan du se mig ifrån himlen"


suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0