lite gamla bilder

Ok nu har jag lugnat ner mig och är lite gladare. Kom att tänka på en morgon i förra veckan då jag stötte på räven. Har ju inte sett den på länge (sedan jag kom på att jag skulle fota den med nya kameran) Men när jag gick till jobbet en morgon stog han där å glodde på mig. Och jag stannade och glodde tillbaka. Fann mig och tog fram mobilen. Gick försiktigt närmare och skulle ta kort, blev inte bra så jag tog ett steg till varpå räven fräste som värsta katten!! Jag gick snabbt därifrån och vidare till jobbet. Tyvärr blev korten inte bra. Klockan var typ 6 och det var en mörk morgon (trots all snö!)




En annan morgon (lite senare på dagen) var det så här vackert när jag gick till jobbet!



För ett par veckor sedan var vi i Jönköping på en liten shoppingtripp. Vi skulle äta och det fanns en ny restaurang. På bilderna såg allt så proffsigt ut men jag tänkte att det är ju bilder det. När Jockes hamburgare kom blev jag mäkta imponerad. Ingen big mac å co här inte. Lite mer som ett konstverk!!



Jag tjuvsmakade en pommes och de var jättegoda. Konsverket smakade bra tyckte maken.

En kul sak så jag på LIDL innan nyår som jag bara var tvungen att köpa. En glasstårta...typ. 3 sorters choklad, glass å sås var det i denna vackra skapelse.

Inga mer roliga kort på mobilen den här gången. Återkommer med gamla bilder en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0