krångelmåndag

Idag har precis ALLT krånglat. När jag kom till jobbet halv 7 var två sjuka och jag satte in vikarie på fel tid av misstag. Sedan gick arbetsdagen ganska bra. Sedan skulle jag titta på lägenhet men det var flyttat till torsdag. När jag kom hem skulle jag lägga in en massa bilder på hemverket till objektsbeskrivningen....då slutade musen fungera och datorn tog inte emot bilderna från kameran. Till slut kom jag på att det var USB-portarna som bråkade. Jag trodde jag va tvungen att lämna in datorn och tänkte gråta en skvätt, men då sa maken att han kanske kunde fixa. Sedan skulle jag laga mat....brände såsen (inget ovanligt iof). Sedan skulle jag fylla i papper och hittade inte rätt uppgifter. SUCK. Nu är jag så less på den här måndagen. Tack å go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0