bättre sent än.......

Oj 2 månader sedan senaste inlägget, skärpning!! Har inte haft jättemycket att skriva om.....har mått sådär.
Jag missade julen den här gången känns det som. Efter sjukskrivningen var det strax 1:a advent och vips så var det jul. Jag hann inte med. Och under julen var jag förkyld och risig. Orkade inte ens vara uppe hos mamma å pappa så länge som jag hade tänkt. Längtade bara hem till sängen.

Nyår var trevligt. 2 familjer på besök. God mat och trevligt umgänge. Men jag upptäckte att man ska inte bo i skogen på nyår. Trots att vi bor högt upp, såg vi inte många raketer. Fast det var ju bra för hundarna haha.

Det nya året har börjat bra. Mycket att göra på jobbet men det har gått bättre än jag trodde. Jag har fortfarande inte varit sjuk under 2009 (fantastiskt för att vara jag!!). Bortsett från ryggont som jag tror beror på backövningar på körskolan! Hm....verkar jobbigt att köra bil. Ska jag verkligen ta körkort, är det en bra idé......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0