phu

Denna eftermiddag har varit intensiv....först skulle jag handla på Ica. Efter det skulle det bli ett besök på Ö&B för att köpa en stooor kastrull. När jag gick där kom jag på att jag glömt köpa det viktigaste på ica-kyckling. SOM TUR va gick jag ner i garaget och lämnade kastrullen, där gick en p-vakt omkring å skrev parkeringsbotar. Jag la snabbt i en peng i apparraten och la lappen i rutan (därav phu) och slapp därmed betala häääärliga böter. Sen in på ica igen och då kom jag på fler saker jag glömt. Det är mycket i lilla huvvet nu (har jag sagt det förut haha).

Sen skulle jag släpa hem alla grejjer och sa till mig själv att sluta storhandla. Det är jobbigt när man bor på tredje våningen. Efter att jag packat in allt så satte jag mig för å koll på veckans dos av amerikanska serier....eller nja jag såg ett par program innan mitt internet tyckte att det fick va nog för denna gången.

Nu ska jag laga mat å baka. Imorrn ska fam K komma hit å äta mat!!
Å innan det ska jag å svärmor städa så då hinns det inte lagas nån mat. Phu (igen) det är mycket nu! Men det är nog tur det. Håll igång för att slippa tänka! Det är min melodi just nu. Inte bra jag vet, men det funkar för mig just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0