Lördagen som försvann

Idag gick jag upp halv tio, drack en kopp te och åt lite yoghurt. Sen bar det av till huset och "operation flyttstädning" påbörjades. Som tur var kom kära svärmor strax efter och hjälpte mig. Vi höll på precis hela dagen. Klockan 16 insåg jag att jag måste sluta för det började bli aldeles för mörkt. Lite surt för jag ska bara dammsuga och skura golven i köket å hallen, sen är övervåningen KLAAAR!!!! TACK TACK å tusen tack för hjälpen idag!!! Utan dig hade jag fått hålla på flera dagar till.

Ja, jag skrev svärmor jag vet, hon är inte svärmor längre. Mer som en extramamma eller nån som jag alltid kan komma till om jag behöver. Hon är helt å hållet fantastisk!! Jag är SÅ glad att jag har dig å det vet du!!!  :)

När jag klev ut ur huset fick jag en sån konstig känsla i kroppen. HELA dagen hade liksom bara försvunnit. Vart tog den vägen??

Väl hemma hoppade jag in i duschen, gjorde färdigt maten å dukade. Sen kom hela härliga fam K på besök. Jag skulle ju bjuda Herr K på mat som tack för hjälpen med flytteriet. En mysig, härlig kväll med full fart blev det. Precis som det ska va!!! Gullungen lärde sig säga "Karina". nina, nina, nina, nina, gick hon hela tiden. STOLT å glad gudmor :)

Nu är jag så trött och har ont i händerna så nu ska jag snart gå å krama kudden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0