trist

Eftersom jag sjukskrivit mig den här veckan sitter jag hemma i soffan och har det lite tråkigt. Det var så fint ute att ja tvingade mig ut på en kort men lååångsam promenad.
Först tänkte jag "åh vad underbart med vår" Det var riktigt varmt och skönt. Sen mötte jag 2 gubbar och tänkte "usch vad de luktade illa (rök)". Efter en stund kom jag till en liten gräsmatta där solen stekte. Det stank av gammalt nyuppvärmt hundbajs.... Då gick jag hem och tänkte att det kanske inte var så underbart med vår i alla fall.

Nu sitter jag soffan och är helt slut och tänker att roligare kan man ha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hm, det som göms i snö... Alldeles för många hundägare fuskar med att plocka upp efter hundarna o det är så äckligt!
Fast jag förstår inte hur du kan ha tråkigt hemma när tv:n är full av underbara såpor ;p

Svar: eh....underbara såpor är väl att ta i. Jag fastnade för några "riktiga hemmafruar" nånstans i usa...
KarinaN

2013-03-26 @ 21:49:41
URL: http://klappaintekattfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0