9 Juli

Den här dagen är den värsta på hela året.
 
För 33 år sedan föddes en person som kom att bli min bästa vän i tonåren. Tyvärr togs hon ifrån mig (och alla andra) några år senare. Och hon har inte firat födelsedag på 13 år. Fruktansvärt orättvist!
 
För 1 år sedan somnade lilla mamma in. Även det aldeles för tidigt. Jag blir så ledsen när jag tänker på allt hon ville göra som hon inte hann. Ett år kan gå fort, och kännas som en evighet. Precis så har det varit under det här året. Det har hänt väldigt många roliga saker i mitt liv, men saknaden finns hela tiden där. Och ju fler roliga saker som händer, ju mer tänker jag på dem som inte finns här och dela det med mig.   :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0