Alla helgons dag

Ja, då va det dags igen. En mysig och helt fruktansvärd dag är detta. Jag tycker om att åka till kyrkogården och ikväll var det väldigt vackert med alla ljus. Men anledningen till att man är där är ju bara så jobbig. Det är så många som inte finns kvar i mitt liv längre. Och jag saknar ju dem varje dag men idag kan man ju inte undvika att tänka på dem även om man skulle vilja.
 
Så nu ska jag titta på gamla bilder och minnas, lyssna på gammal musik och kanske gråta en skvätt. Det låter kanske tråkigt, men inte i min värld. I min värld är det bra för själen!!
 
Till alla mina helgon där ute....saknar er obeskrivligt mycket!!
Till alla nära och kära som fortfarande finns i mitt liv.....jag är så glad att lilla jag får vara en del i just ditt liv! Tack för att du är en del av mitt!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina tankar! Och visst är det alldeles för många som fattas, men jag tror som du att det är bra för själen att minnas och kanske gråta en skvätt.

2012-11-04 @ 17:48:59
URL: http://preciousfragmentation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0