1 år

Nu är det typ 1 år sedan jag flyttade tillbaka till hemförorten. Jisses vad fort tiden går och vad mycket som har hänt. Jag gillar bergodalbanor men nu får det snart vara nog. Livet ska inte vara en bergodalbana...hela tiden.
Å ena sidan mår jag aldeles fantastiskt bra. Jag har varit med om mycket kul på kort tid och trivs utmärkt med den delen av livet. Vill inte ändra på något!
Å andra sidan har vi det där andra. Det där skitjobbiga som aldrig tar slut. Den hemska hemska sjukdomen. Och jag kan bara stå vid sidan av och titta på, och få migrän. Under det här året har jag haft mer ont i skallen än under hela mitt liv....inte ett bra tecken. Jag är trött på skiten nu. Snälla cancer, försvinn för helvete!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0