knakelibraaak

I torsdags på tennisen knakade det till lite i min nacke...sådär som det kan göra om man tittar för fort åt ett håll. Det liksom blixtrar till. Men det gjorde inte så ont efteråt så jag tänkte inte mer på det.

I fredags när jag vaknade var jag stel som en pinne i nacken. Trodde det skulle bli bättre när jag kom igång å rörde lite på mig men nä. Slutade tidigt som tur va å åkte hem. Lade mig ner å skulle vila lite. Tvärslocknade.

Sen kom A å vi lagade mat å glodde på tv. Jag hade ont i nacken ner i skuldran. Fick massage men det gjorde svinont. Blev insmord med eeze-spray men vete 17 om det hjälpte.

På lördagen var vi å fikade med politikerpsykologen å hans sambo. Mycket mysigt. men jag kände mig som Agda 96. ONT i nacke, skuldra, ner i armen strålade det stundtals.

Igår tänkte jag att jag behöver nog röra armen. Så jag fixade och grejade lite. På kvällen kändes det liiite bättre. Och Imorsen när jag åkte till jobbet tänkte jag att det går nog det här. Bytte en blöja och klädde på 3 barn då kände jag att det här kommer inte att gå.....åkte hem å la mig och här ligger jag nu! Skulle till doktorn imorrn men vick nys om en privat vc som har  jour på kvällstid så jag tar nog och åker dit och sätter mig ikväll....orkar inte vänta mer nu. Vill ju veta om jag får/ska röra mig eller om man ska vila. Vill ju inte förvärra det hela...

Suck känner mig handikappad i alla fall. Och trött för jag har sovit dåligt hela helgen...inte van att sova på rygg. Och på dåligt humör är jag...för att jag är trött....skräp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0