Tröttmössa på äventyr

Ja alltså idag började jag jobba kl 06.15...jobbade till 13 och allt var frid och fröjd. Förberedde lite samtal, var på bibblan och åkte sen hem. I soffan däckade jag i 20 minuter. Jag har en kollega som kan powernappa....det kan inte jag. Jag var helt slut som människa, hjärnan kändes som havregrynsgröt. Men det var bara att pallra sig iväg till jobbet igen för 2 st utvecklingssamtal. Som tur är har vi underbara föräldrar så det var inte alls svårt eller jobbigt att ha samtal.

Sen åkte jag till affären, parkerade på parkeringen (jag brukar parkera i garaget) och gick in å köpte mat till kvällen (hejja dafgård). Betalade och gick ner i garaget för att köra hem.......där stod det ingen bil. Innan hjärncellerna hamnade rätt och jag förstod var bilen var så jag nog lite förvirrad och frågande ut där jag stod å glodde i garaget.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0