prövning

Idag har jag utsatt mig själv för en hård prövning. 3km loppis och jag köpte bara en bakform för 5 kr!! Det fanns mååånga fina gamla nallar men jag var duktig som sagt!!

Familjen K shoppade desto mer...eller i alla fall frun å barnen. Jag sa att nästa år när jag förhoppningsvis har ett eget boende så ska jag komma ner å handla massor!!! Det är svårt när man inte vet hur det kommer se ut där jag ska bo i framtiden....men fina saker fanns det gott om.

Sen blev det grillmys hos fam K:

Grillmästaren + medhjälpare (undra vem som är vem)


Gullungen i favoritgungan!!


Tittut lillgrisen!!


En otroligt ful men rolig mössa får alla nyföddingar i Tranås



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0