Freeedag!

Trots att jag bara jobbat en dag så är det SÅ skönt med fredag!! Lägenheten är nystädad och hundhårsfri - skönt. Lägenheten är även hundfri...mindre skönt. Men jag tror Ida mår bra av ett miljöombyte. Sjuka Matte har varit sååå trist den här veckan.
Idag är jag bara lite snorig och har whiskeyröst....lite besvärligt faktiskt.

Hittade lite bilder i kameran igen....den här veckan har jag:

Gråtit en skvätt över min nya mobil :(

Men underbara 3 ska laga den gratis....fast det tar ett par veckor men ändå...I Like!! :)

Druckit en ny mer:

Jag kan inte bestämma mig för om den är jättegod eller jätteäcklig....måste nog prova en till ;)

Jag har även producerat böcker:

Hoppas jag inte är allt för olaglig nu.....men jag tog den suddigaste bilden. Ville bara visa. Tyckte de blev rätt fina faktiskt!! Misstänker att vi får läsa böcker nästa vecka....tills vi typ kan dem utantill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0