bakis men glad ändå!!

Igår hade jag en toppenkväll!! TACK alla underbara kollegor ni är toppen (och lite taskiga som får mig att böla!!).  Hoppas ni förstår att jag kommer sakna er så otroligt mycket!!!

Igår drack jag mer alkohol än vad jag gjorde på hela förra året tror jag.....å ändå märkte jag inte så mycket själv. Förutom att jag dansade heeela kvällen, jag gillar inte att dansa. Och jag dansade till och med i mina klackisar, som jag inte ens kan gå i!??!!???

Idag vaknades jag med skallebank...men den är faktiskt borta nu. Men jag är SÅÅ trött. Måste städa det här katastrofområdet för idag ska jag få besök av bästa politiker/psykologvännen och en otroligt söt, hårig kille!! Tur att inte Ida är här....hon gillar inte honom riktigt, men det gör jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0