blä

I måndags eftermiddag hade jag ont i huvet på kvällen, igår hade jag ont i huvudet hela dagen och tryckte i mig piller. När jag kom hem hade dess verkan avtagit och jag hade skitont i skallen. Väl hemma i soffan avtog huvudvärken men illamående tilltog.....och ja....sen har jag kramat toaletten från igår kväll tills imorse. Fy f*n säger jag bara, vad otrevligt.

Nu sitter jag återigen i soffan. Utan huvudvärk och illamående, men med stor hunger men orkeslöshet. Vilket innebär att det blir inte så mycket ätet. Jag är inte sugen på nånting....förutom apelsiner. Jobbigt att inte ha nån som kan köpa apelsiner till mig.....får masa mig ut till affären imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0