Blandad kompott

Orkar inte göra ett inlägg om varje liten grej så här kommer ett hopkok!!

i Lördags hade vi en riktig myskväll!! Åt massa god mat:

drack smurfdricka:

Å lyssnade på musik å pratade heeela kvällen. Det var underbart!!!

 

Igår var jag å handlade lite.....ny klocka blev det:



och ett par jätteroliga örhängen....jag har sneglat på de här länge å nu va det rea så jag passade på. Jag kan ju bara ha en sorts örhängen men jag kunde inte låta bli att köpa de här i alla fall. Målade nagellack på dem igår å provade dem nyss.....efter 10 min började det sticka i öronen :(



Tog en bild på himlen häromdagen.....det lilla blåa får kämpa för att visa sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0