ska man blogga med??

Oj nu var det länge sen jag bloggade. Jag har haft massor att skriva om egentligen, men inte så mycket tid. Nya året har gått fort. Det är redan den 10:e. Och vad har jag hunnit med.....jaa jag har mest varit sjuk. Lite sådär halvrisig. Men NU har skiten brutit ut. Jag längtade lite till jobbet för nu skulle det dra igång efter sega veckor under julledigheten. Men jag kunde inte gå till jobbet i morse och snora ner och smitta hela omgivningen. Just nu har jag ingen feber så det är bara tråkigt att sitta här. Men det går ju upp å ner hela tiden.

I helgen har jag å Bertan varit på roadtrip. Mycket mysigt har det varit....förutom att jag varit halvrisig då.

Jag är glad och har pirr i magen! Kan man begära nåt mer?? Nä tror inte det!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0