rost å sol

Idag har solen lyst så härligt och jag har haft en bra dag på jobbet. Det blev ännu bättre när jag kom hem!! Min fotobok låg i brevlådan och väntade. Den är SÅ fin!!! Tänk att lilla jag kan tillverka nåt så bra hihi.
Eftersom vädret va så fint så skulle jag bege mig ut och fota lite mer....måsta ju ha några bilder till nästa års bok ;)
Det blev en kort promenad.....det va kallt och batterierna tog slut (ja, jag var väldigt förberedd jag vet). Men några rostiga kort blev det. Min tanke va att fota sånt som inte är så vackert i klassisk mening. Jag började med mig själv hihi
Jag gillar den här bilden, så här ser jag ut just nu (ja jag tog nog 32 bilder och 2 blev ok). Haha jag insåg nu att den visar ganska tydligt vad jag tycker om min nya frisyr....jag är så trött på skiten. I morse stod håret åt fem (ja FEM) olika håll. Kan nån vänlig själ visa mig hur jag ska föna å platta burret, för jag är visst helt oduglig på det!!



Ok för att återgå till rosten (nog för att jag är gammal, men jag har inte börjat rosta....än!!) ....hittade en utbrunnen bil....lite cool:








Jag hittade lite rostiga gångjärn med:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0