Måndagsmys

Idag är jag lika seg å tråkig som jag varit hela helgen. SUCK jag vet inte vad det är med mig.

Idag slutade jag tidigt och jag tänkte att jag skulle ta en lååång promenad i det fina, men kalla vädret. Det gjorde  jag och det var skönt. Sen gick jag till affären och skulle köpa sallad och frukt...bara. Det blev en hel kasse med mat!! Å lite annat med. Jag tyckte jag behövde liva upp mig lite. Först tänkte jag köpa blommor....men tulpanerna va inte fina...sen såg jag något som bara ropade på mig!! Stora, röda och doftade underbart!!!


jag ääälskar ju jordgubbar!!!

Så nu sitter jag här å dricker te, smaskar jordgubbar, äter knäckebröd, å så köpte jag en blåbärsmunk med. Hihi värsta gottegrisen. Men så mår jag lite bättre med!!

En till jordgubbsbild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0