helg

Jippiii nu ÄR det ju helg....vilken film ska jag börja med å när ska jag läsa bok å ska hemmaspa:t va imorrn eller på söndag....många frågor nu hihi. Och just idag är det mina största bekymmer så jag är nöjd. Kom på mig själv att dansa runt lite i lägenheten och sjunga aldeles nyss. Jag har nog kravlat mig upp ur svackan!! Skönt, är bara förnamnet.

Idag fick jag lön, det var på tiden. Behövde storhandla. Att jag aldrig kan lära mig att jag SKA inte storhandla när jag bor på tredje våningen.....men jag har ju lovat kroppen lite träning i helgen, så det fick bli uppvärmningen ;)

Nu ska jag avnjuta en sån här:

Äsch skummet syntes inte så bra på bilden...jaja gott är det i alla fall. Karinas fuskpinacolada. Består av vanlig vodka (undrar hur Ovanlig vodka smakar...ska kolla efter den nästa gång på systemet) och Ananas & Kokosjuice. Slurp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0