helg snart?

Idag har jag hunnit med massor på eftermiddagen. Först va jag hos frissan å bestämde hur vi ska förändra lilla mig på tisdag....det kommer bli annorlunda kan jag lova. Som det brukar när jag går till frissan, varför ska man annars gå dit å betala massa pengar??

Efter det var jag på biblioteket och lånade en deckare, sen var jag på hemmakväll å hyrde 3 filmer å köpte godis och cola!! Ja så nu vet ni vad jag ska göra i helgen!! TV-mys på hög nivå.

Sen har jag faktiskt lovat min arma kropp att det ska bli hemmaspa ena dagen. Lite träning, lite fotbad, lite skrubba här å smörja där. NU saknar jag mina badkar.....men det får gå ändå. Och så ska jag försöka hinna laga massa god mat där emellan.....fullt upp med att ta det lugnt blir det ;)

Är det helg snart??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0