uppdatering

jaha...var ska jag börja?? Mycket har hänt sen jag skrev sist... börjar bakifrån. Jobbet går bra, barnen börjar lära känna mig och det blir nog bra det där.

Jag har fyllt år! Dagen firades med en tur i skogen (nåja åkern) för att se på bror som åkte fort. Det var varmt och lite mysigt.

Jag å Lukas:


2 trötta vovvar:


Britta har sin egen sovstil, tur att stenen inte var så hög:


På kvällen åts det godsaker minsann!!

 Näpp ingen hemmagjord tårta denna gången....

Mycket goda kräftor va det!!!



På söndagen bjöds det på S-tårta till Rallybror å co! Tack Pappa!!!


hannapanna har en avslappnad stil när hon äter bågar...


Busunge!


Fick fina presenter...bla ett par fiiina hjärtan i titan!!

ok bilden blev inge bra, men de är väääldigt fina i mina öron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0