skräponsdag!

Alltså det här har varit en riktig skitdag. Sov oroligt, drömde konstigt, försov mig. Bra början eller hur? Dagen på jobbet har varit ok. Har gäspat hela dagen bara! Var sen och kollade på en lägenhet som jag gillade jättemycket och inte kan köpa. Fick besked om Fisen som är nyopererad men verkar må bra i alla fall. 

Ja...och så är det en tänkardag idag visst. Funderar på allt och inget hela tiden. Jag är sur och avundsjuk och vill så mycket. Känns som jag är fast i nån sorts bubbla där livet bara rusar förbi och jag gör inget vettigt av det. Befinner mig i Limbo...typ

 Suck. Ska gå å bädda ner mig och tycka synd om mig själv en stund så kanske det känns bättre sen....eller inte


                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0