vårglad

ja, man kan ju inte deppa hela livet, så nu tänkte jag sluta med det.

Idag har jag varit i Norrköping å shoppat gärnet. Japp hade stora spenderarbyxorna på. Fast det blev inte så dyrt....jag fick mycket för pengarna. Bland annat:

1 vit kofta
1 svart kofta
1 prickig klänning
1 prickig klänning till
1 blommig klänning
1 ursnygg hatt (eller nä inte ursnygg men skyddar mot solen i sommar)

Ja så nu får det gärna bli sommar så jag kan använda mina nya kläder....

Å så köpte jag en ny telefon!!!!!! Den är snygg men jag fattar inte mycket....men det ska nog ordna sig. Jag har 2 veckor på mig att lära mig den...man får lämna tillbaka! I like it.

Så nu har jag inte tid att blogga mer idag, ska pilla lite på fånen ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev det en ajfon kanske? Varför är du så vårdeppig? Du ska ju vara glad nu juuuu.... du går ju mot förändrade tider! =)

2011-04-02 @ 22:10:43
URL: http://lubbsen.blogspot.com/
Postat av: Karina

nä det blev en blå htc!! skiiitsnygg!!



ja förändrade tider ja....det kommer bli bra....eller?? velar lite hit å dit. men det är ju skönt att beslutet är taget. nu bara går man å väntar känns det som. å funderar mer än vad som är hälsosamt ;)

2011-04-03 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0