reklam

Får man göra reklam för nåt som inte finns i handeln än?? Jag har fått en ny chokladfavorit!! Från det bästa chokladföretaget (bra va bror??) kommer det att komma en mjölkchoklad fylld med kokos som bara är helt underbar!! Jag tror jag döööör så god är den!! Jag som egentligen inte är SÅ förtjust i choklad (jag börjar lära mig tack vare bror) skulle kunna äta flera kakor av den här. Så håll utkik i handeln. Kartongen är vit med guldtext ;)


Liite reklam gör jag så ni vet vilken vit förpackning ni ska leta efter ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 21:23:15
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Karina

Oj TACK vad snäll du är. jag har knåpat ihop den själv...fråga mig inte hur jag gjorde för jag kan inte sånt där ;)

2011-05-08 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0