oj då

Stackars lilla blogg. Det är inte så att jag inte bryr mig om dig....jag har bara inte orkat formulera tankar i ord på tangentbordet. Det är FÖR många tankar. Lättare att försöka ignorera dem ett tag till.

Lite har hänt sen sist!

* Jag har skaffat ny mobil!! Den är snygg men otroligt korkad. Den lever sitt egna lilla liv å ringer upp folk m.m. Vi ska bli vänner....jag SKA lära mig hur den fungerar. fast igår var jag så frustrerad så jag höll på att slänga ut skiten genom fönstret. "Den" har lagt in alla facebookvänner i telefonboken....jag vill inte ha dem där. I telefonboken vill jag ha dem jag ringer till (typ mamma ;)) Men de går inte att radera....grr

* Jag har äntligen gjort slut på ett mångårigt förhållande. bye bye Telia. Å ingen är gladare än jag!!

* Jag kan äntligen lyssna på spotify när JAG vill och inte när datorn tycker det är lämpligt. Har spotify i mobilen och 3 har mycket bättre täckning i lyan än tele2. Typiskt, jag som valde mellan de bredbanden för snart ett år sen....skulle valt 3. Varför sa ingen det då?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0