Life is a rollercoaster...

Jag älskar berg och dalbanor! Alltså såna som finns på tivoli.

Senaste veckan har mitt liv varit en riktig berg och dalbana. Det är inte lika roligt. Det började för typ en vecka sen med jobbiga besked om lilla M (tänker på dig och håller tummarna imorrn).
Sen satt jag 2h i bilkökö när jag åkte upp till Märsta i onsdags....jag va arg när jag väl kom fram. Håller fortfarande fast vid att stockholmare inte kan köra bil....
Torsdagen började bra med ett besök på mitt nya jobb. Det blir nog jättebra. Kollergorna verkar vara glada å trevliga!! Bra känsla i kroppen hade jag när jag åkte därifrån. Sen var jag och tittade på ett underbart litet radhus. 2 rum å kök. Jag VILL verkligen bo där.....får se vad banken säger. Förmodligen går det inte..... :(
Senare på Torsdagen fick vi ett jobbigt besked igen. Min älskade Farbror T har somnat in. Ok han var gammal och sjuk, men det är så tråkigt ändå....
Fredagen var jättebra. Släkten samlades och vi målade ägg och åt ägg. En toppendag!!
Lördagen var också härlig. Umgicks med min vän politikerpsykologen ;) OJ vad jag fick prata av mig, stackarn han har nog fortfarande skavsår i öronen. På kvällen hjälpte Lillstrumpa mig att tvätta bilen. Jag är av någon underlig anledning livrädd för biltvättar....men jag överlevde ;)
På söndagen var jag hemma hos familjen J. De jobbade i trädgården och jag insåg hur mycket jag saknar mina jordgubbar....som jag skulle kunna ha i radhuset ;) En mysig dag var det. Fick mat med...mums.
På måndagen åkte jag hem till Tranås igen. Stannade på vägen och hade en mycket mysig fikastund. Sen rullade det på ganska bra hem. Åkte förbi familjen K med grejjer från Mamma. Fru K blev jätteglad. Kul att grejjerna kommer till användning. Sen åkte jag äntligen hem och dog en smula i soffan. Helt slut i både kropp å knopp va jag.

Ja å här sitter jag nu.....hemma i soffan och inte på jobbet.....drog med mig en härlig magsjuka från sthlm...så jag har suttit på toa halva natten och sovit halva dagen......jävla skräp

Det är ju faktiskt inte SÅ konstigt att jag är världens mest förvirrade människa för tillfället....eller??
Jag behöver en time out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0