Va?! Torsdag?!?

Är det torsdag idag?? redan? alltså är det fredag imorrn...å sen är det lördag tjohoo!!

Imorrn skall det först fikas med Fru K, sedan på kvällen skall det ätas på restaurang!! På lördag skall det åkas på rally å lämna däck till min underbara bror som ska ta hand om dem och "fixa" till dem!! Å sen skall det ätas på restaurang igen!! Det är ingen hejd på lyxeriet!!!!

Jag ska även ha Idafisen här i helgen....å så skall det städas inför husvisning på må. Phu jag behöver nog semester efter den här helgen!! Inte van att ha så mycket att göra....   ;)

Jag är bortskämd....jag erkänner. Jag har ju Bosse bildoktorn som jag skrev om häromdagen, sen har jag ju min underbara bror som fixar å trixar och tar hand om min bil eftersom jag kan nada!! Eller kanske rättare sagt...min bil är bortskämd hihi. TACK för att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0