En härlig helg!

Jaa en härlig helg har jag haft!! Det började i Fredags med fika på stan med Fru K å sen mat med kollegorna på kvällen. En rolig och mycket trevlig kväll blev det.

På lördagen åkte jag bil....i mååånga timmar. Ja nu har man varit i Åtvidaberg med....de va en liten håla ;)
Tyvärr gick det åt skogen för Rallybrorsan, nåt på bilen (fråga mig inte vaaad!!!) gick sönder. Trist. Jag ska nog inte åka på fler tävlingar...det brukar ju inte gå så bra då!!

Den SER ju i alla fall hel ut....


Utsikt från en rallybil!!
   
Hihi jag e så liten att jag knappt ser ut genom förnstret ju!!


Sen blev det skogspromenad med Idafisen å sen restaurangbesök igen!! En mycket trevlig lördag.

Å söndagen var inte så dålig heller. Vaknade tidigt....somnade om och vaknade sent ;)
Gick på långpromenad i regnvädret. Kom hem å torkade till framför brasan med varm choklad!! Kan det blir så mycket bättre?? Nä tror inte det ;) 


Hon e ju ganska söt, gammeltanten!!


Hon e inte lika söt när hon försöker gömma sin mat under sängen....tokhund




Just det, fick världens gulligaste choklad av semesterfirarna som va på västkusten nyligen!!
Jag äääälskar ju Mirandanallen!! Problemet är ju nu att jag inte vill äta upp den...men det är VIT choklad, så hur ska jag kunna låta bli????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0