UT och INflyttad!! :)

Jag vaknade i morse och hade en konstig känsla i kroppen!! Sen kom jag på vad det var!! Jag FRÖS inte. För första gången på jag vet inte hur länge!! Och det beror på att jag vaknade upp i min lägenhet!! JAPP jag har övergett igloon nu, inte en dag för tidigt! Fy F*N vilken underbar känsla att gå omkring här i MIN lägenhet bland MINA kartonger!

TACK underbara Herr K å Min M för all hjälp! Utan er vet jag inte vad jag hade gjort. Å hur normalt är det att börja flytta kl kvart i nio en lördagkväll!! Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på att det faktiskt finns folk som ställer upp för lilla mig!! Å snabbt gick det med, var knappt jag hängde med. 2lass med möbler, tänk att det går in så mycket i en lägenhet......å mer grejjer blev det idag!!

Jag har varit i Jönköping å handlat köksstolar, hylla till TV, hallampor, å lite smått å gott. Sen har jag köpt TV med. Det blev ingen 42:a som jag hade tänkt från början. jag insåg att jag behöver inte en så stor tv, å så kröp smålänningen i mig fram. Men en 32:a grundig för 2å9....heeelt ok tycker jag!! Passar perfekt till mig. Å så fick jag pengar över till köksstolarna med ju!!

Jaha så nu är det bara att börja skruva.....eller ska jag packa upp.....eller ska jag städa......eller ska jag bara slänga mig ner i soffan å slappa.....hm....

Kommentarer
Postat av: malin

va har du redan flyttat in här går det undan minsann när får vi komma på kaffe??

2010-10-24 @ 19:55:17
Postat av: Karina

Det klart ni ska få....men just nu kan man inte komma in så jag behöver få fixa lite först. Det står kartonger å grejjer precis överallt hihi

2010-10-24 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0