Torsdag

När jag vaknade imorse hade jag en illusion om att jag kunde jobba imorrn. Sen gick jag upp ur sängen å gjorde te. Sen däckade jag i soffan igen. Orken va slut.

Lite vettigt har jag fått gjort idag i alla fall.
¤ Jag har bråkat färdigt med hotellet å fått tillbaka mina pengar.
¤ Jag har pratat med min blivande hyresvärd. Tyvärr får jag inte nyckeln förrän på måndag....fast det kanske är bra på ett sätt för då kan jag vila och bli riktigt frisk i helgen. Det kan jag behöva för jag kommer att ha mer än fullt upp ända fram till december.
¤ Jag har tvättat en maskin (det blev bara en för sen tog den lilla ork jag hade slut igen)
¤ Jag har lagat lite mat å ätit
¤ Jag har anmält adressändring ;)

Jag hade även tänkt att packa, men jag vet inte var jag ska börja å jag har inga kartonger..... så det får bli helgens projekt!!

Ikväll ska jag poppa popcorn och se på Helenius Hörna. Bäst å vila lite nu så jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0