Slut

Idag mår jag sämre än jag gjorde igår, hur går det till....ska man inte bli bättre efter ett par dagars vila??? Jag är för övrigt socialt understimulerad å håller på att klättra på väggarna!!! Men men nu har jag i alla fall lite sällskap. Ida ska vara här i helgen....hon e här...nånstans.....å sover. Mer osocial hund får man ju leta efter. Men vi ska i alla fall gå ut å gå snart. JAG behöver nog lite luft.

Jag har ju massor att göra....och jag blir helt frustrerad när jag inte orkar någonting å tiden bara går suck.

Så vad har jag gjort idag...JO jag har tittat på tv i datorn. Massa bra serier har jag sett. Fredagar är bra för då uppdateras alla de bästa amerikanska serierna :)
Sen har jag tittat på doobidoo från i fredags. Och jag blev så glad när han sa "Vi ses om en vecka" och jag tänkte "men det är ju idag". Men NÄHE du ikväll är det insamlingsgala på svt istället :(

Jag har även ätit vinegum......massor. För 10 minuter sedan hade jag bara dessa kvar!


Men som sagt det var ju flera minuter sedan...nu är alla slut!!! Jag behöver åka nånstans så jag kan handla på tax-free snart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0