Sköna Söndag

Nu är jag äntligen på benen igen.....elle nja jag hostar å snorar men febern är borta å jag är ganska pigg i alla fall å i morgon ska jag äntligen få gå till jobbet å träffa lite folk ;)
Mellan feberatackerna har jag haft en bra helg. Ida har varit här och hon har faktiskt varit lite social emellanåt. Men även busig!! I lördags morse tyckte jag att snarkningarna kom från ett konstigt ställe...inte inne från hennes säng.... Jag gick på jakt å ja....

Hon låg väääldigt bra i bäddfåtöljen på det VITA lakanet. Men jag hade inte hjärta att schasa bort henne. Gammeltanten...hon gillar ju kontoret så hon fick ligga där. Lakanet slängde jag när hon åkt hem till husse. Å bäddfåtöljen är ihopfälld igen ;)

Jag har även tittat på en del film. Hyrde ju 3 st i fredags. Den första "Simon & Malou" hyrde jag bara för att Tuva Novotny och Joel Kinnaman va med. Dansk/Svensk ganska bra film.



Den andra verkade lite kul....och den va det LITE kul. Inte mer.

Den tredje har jag velat hyra länge men det har inte blivit av. Den här kan jag varmt rekommendera om du är lite gråtsugen. Jag satt här å bölade så t.o.m Ida reagerade å kom ut å la sig vid mina fötter. Den här filmen är MYCKET bra!!!



Jag har även hunnit med att packa lite. Jag köpte 10 kartonger och trodde att det skulle räcka långt. Men nähe. 5 kartonger redan upptagna. Å jag har bara börjat i köket!! Hrm....
En annan sak jag har reflekterat över är...ju mer jag packar ju stökigare blir det i mitt hem HUR hänger det ihop??? Jag har ingen aning!!

Nu ska jag se på "Rallybrudar" på tv4. Den är lite kul har jag för mig!!


Kommentarer
Postat av: malin

köpa kartonger när vi har massor på jobbet ja kan ta hem åt dig...bara å hojta till..å du när du är i köket å röjer så kasta inga köks prylar..-de kan du skänka till eddie-värsta kocks nissen här om kvällarna...

2010-10-17 @ 22:35:51
Postat av: Karina

Jaa du Malin jag gillar inte bananlådor...de är ju värdelösa!!!

2010-10-18 @ 20:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0