Höstsemester

Jaha det gick fort. Har varit hemifrån i 4 dygn. Jag brukar längta hem efter ett tag men inte denna gången.....nu längtar jag till mitt NYA hem.....inte långt kvar nu.

Semestern har varit underbart skön, rolig, härlig och mysig.
Jag har varit glad, trött, pigg, illamående, lugn, snäll m.m.
M har varit glad, trött, pigg, fundersam, snäll, knasig, jätteglad m.m. ;)

Vi har promenerat väldigt mycket, åkt lite båt, åkt lite tåg (jag som aldrig blir åksjuk mådde fruktansvärt illa efter båda tågturerna :(), ätit mycket god mat, pratat om ditt å datt, besökt en hel del pubar.

Jag har inte fotat så mycket som jag brukar, trots att kameran varit med hela tiden. Men några bilder blev det allt.
Här kommer ett par:


Först hotellet...inte så vackert men helt ok. Personalen var något förvirrad men mycket trevlig. En stor nackdel va att det inte fanns wienerbröd på frukosten ;)


Ebbas Fik i Helsingborg. Mycket mysigt ställe där vi INTE fikade. Det va så sjukt mycket folk att man knappt kunde gå in!!


Tivoli i Köpenhamn. DIT vill jag gå en annan gång. Nu hade vi inte tid!!


Vi hamnade på en pub i köpenhamn. Livemusik (en irländare vid namn Steve Keane) å mys på hög nivå va det!!


Kärnan i Helsingborg. Till slut hittade vi den!!




Här sitter vi å värmer oss i höstsolen!!


Bara för din skull Malin så är han fortfarande lite hemlig hahaha


Kommentarer
Postat av: Veronica

:)

2010-10-11 @ 19:32:50
Postat av: Anonym

ha ha tack för den du hihi.. ser helt klart inte ut som en dell:)

2010-10-11 @ 21:37:36
Postat av: Karina

vadå dell???

2010-10-12 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0