lägenhet

Det här med att bo i lägenhet är visst inte så lätt. När är det ok att föra oväsen, och vad anses som oväsen. Kan man skruva upp hyllor klockan nio en vardagkväll?? Är det ok att dammsuga kl nio en lördagmorgon?? Såna frågor ställer jag mig hela tiden. Sen tänker jag äsch de får väl säga till om de är missnöjda över nåt hihi

Det är mycket i lilla huvudknoppen just nu. På jobbet är det (förutom det dagliga arbetet) utvecklingssamtal, och sen ska det skrivas IUP:er....

Imorrn ska vi ta nästa röjardag i huset....det går sakta framåt...typ snigelfart :(

Helgen är fullbokad med roligheter, och nånstans måste jag se till att få på vinterdäck på blåa bertan....phu. Det är tur att man inte är småbarnsförälder....de har det så här körigt jämt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0