Tårtor

Jag är lite sugen på att baka tårta....men jag vet ingen som fyller snart så jag får väl glo lite på mina gamla tårtor. Tänkte även göra en tårtkategori här på bloggen....men jag å teknik, vi får väl se om det lyckas. Börjar med att lägga upp några tårtor i det här inlägget....

En sommartårta till kollegorna



Vintertårta till D och J:s födelsedag i februari



Största projektet hittils. Lärde mig massor, å de var jättefina....innan de smälte :(



Tårtan jag gjorde när JAG fyllde år! Hade precis lärt mig göra liljor!!


sist jag hade fikat på jobbet var det alla hjärtans dag!!


Det var här det började med sockerpastan!! Ett år sen nu!!




Bevis på att jag inte ärvt pappas bakgener, kan inte ens göra gelé


En gammal tårta men jag är väääldigt nöjd med soldattårtan till J!!!


Äh det får räcka för idag!! Ännu mer sugen på att baka nu...fast snart har jag fikat på jobbet igen. undrar vad jag ska testa på kollegorna den här gången ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0