klippa film

Idag skulle jag klippa ihop en massa filmklipp till en film va tanken. Vi håller på med ett projekt på jobbet där vi gör en film om hur vi arbetar med sagor på olika sätt. Denna skulle jag försöka klippa ihop. Jag som inte ens vet hur man gör riktigt.

När jag satt med jobbdatorn hittade jag klipp som en student spelade in i höstas. Hon har bara filmat vardagen för att se vad som händer. Jag tittade lite och fastnade i dessa klipp för det var otroligt kul att se dels hur barnen har vuxit och förändrats sedan i höstas. Och att se sig själv i rollen som pedagog är spännande. Jag fick en annan bild av hur jag är med barnen. Mycket lärorikt. Jag såg mycket lugnare ut än jag känner mig på jobbet. Det är väl för att hjärnan går på högvarv kanske. Sen var det ett klipp när jag ensam håller i sångsamling...stackar barn säger jag, som måste lyssna till mitt skrålande varje dag. De kanske får men för livet. Sen vet jag att alla tycker det är jobbigt att höra sin egen röst, men jag låter som ett litet barn när jag pratar....ska nog börja käka skolkrita eller nåt!!

haha Karina jobbar, OCH läser tidningen OCH lyssnar på musik, i sängen så klart!! Jag i ett nötskal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0