jobba, jobba, jobba

Idag har jag jobbat 7.30-20.00. Hääärlig dag. Jag trodde att jag skulle vara helt död vid den här tiden på dygnet. Men jag är oförskämt pigg faktiskt. På något sätt känns det som att jag kan våga hoppas lite. För första gången på länge ser jag ljuset i tunneln, fast det är en bra bit ut ur den.

NÅN gång måste ju saker å ting lösa sig....känns som jag har väntat länge nu!

Jag börjar få koll på allt jobb och fix, börjar kunna känna hopp inför husförsäljningen, inser att jag behöver inte ha livet på "on hold" bara för att jag är fast i huset för tillfället.

Fast det klart jag läääängtar tills huset är sålt och jag kan flytta. Och jag vågar inte hoppas FÖR mycket. Risken att bli ledsen och bedrövad är för stor.....jag är ju en glad prick!! (ibland i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0