impulsiv - jajjamän

Ja jag skulle ju hitta tillbaka till mig själv och min impulsiva sida. Det har väl gått lite för bra!! Samtidigt som jag funderar mer än nånsin. Hur går det ihop? Kaos i huvudet är det i alla fall. Vem är jag, vad gör jag, vad vill jag??? Det känns som att hur jag än gör så trampar jag folk på tårna. Det vill jag inte, samtidigt som jag måste tänka på mig själv i första hand. Särskillt nu när allt annat runtomkring mig är så luddigt. Mitt motto "Mitt liv är mitt liv och mår jag bra så är det rätt!!!" lät så bra i teorin, och det är så jag vill leva men det va inte så lätt visst. Eller ska jag bara strunta i alla andra ett tag??

Äsch man lever bara en gång vad jag vet, och man är väl dum om man inte gör det man vill!! Jag har inte varit medvetet elak mot någon och planerar inte att vara det heller.

Det finns en anledning till att jag funderar mer än vanligt....eller ja kanske fler, men det jag tänkte på är att det är "den" tiden i månaden. Jag är glad att jag inte ens tänkt på att åka till sjukhuset än!! Och hittils har jag klarat mig med de vanliga tabletterna. Fast jag vet ju att det kommer bli värre imorrn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0