ickeshopppingrunda

Igår följde jag med makeX till Linköping.
 

Han skulle köpa lite möbler och jag skulle köpa...ingenting!
Det hela slutade med att han inte köpte allt han hade tänkt för det fanns inte å jag köpte mer än jag hade tänkt! MEN jag lyckades gå i ett par timmar på IKEA utan att handla minsta lilla pryl!! Men önskelistan växer och växer...det kommer bli dyrt när jag väl flyttar sen. Jag insåg att jag behövde nya skor så det blev 2 par till mig och 1 par till makeX. Gympadojjor och ett par somriga svarta (har jag ju INGA innan!!). Och äntligen har jag införskaffat en ny eltandborste....bättre sent än aldrig.

På kvällen skulle vi till familjen K och grilla. Eftersom det ösregnade var inte killarna sugna på att stå vid grillen så det blev tacos istället. Senare tittade vi på den utomordentligt dåliga serien A-team från 1984.

Man kan tro att det är kungen på besök!!


Sötaste ungen i stan hade fått nya gummistövlar!! Nu kommer hon synas på förskolan i alla fall!!






Hon går nu under namnet "dynamit-Harriet". Här lär gudmor henne att skåla i vinglas! Mycket viktig kunskap att ha i livet!!



Suddiga bilder idag...det va inte vin i mitt glas utan korten är tagna med mobilen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0