det regnar! tjohoooo!!

Inatt vaknade jag av att huset skakade. Ja det kändes faktiskt så. Sen kom det en smäll och en blixt och en smäll. Det lät som om nån söt med en kanon (typ) precis utanför fönstret och som sagt, huset skakade.
Idag har det varit soligt och kladdigt och allmänt jobbigt väder, ja somrigt alltså ;)
Men sen när jag skulle åka hem...DÅ kom det. Regnet!! Det bara öste ner. Underbart! Och jag har kommit på att det är väldigt mysigt att åka bil när regnet öser ner!!

Fast nu när jag sitter ensam i "mitt" hus är det inte lika mysigt för det har börjat åska igen. Jag önskar att någon kunde komma å hålla mig i handen lite... någon får gärna komma hit NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0