nr 300!!

Detta är inlägg nr 300 och det måste väl firas på nåt sätt..... Ja jag kan ju berätta att jag mår BRA!! Och jag tror att mitt sinnestillstånd nästan skulle kunna kallas lycklig. Hur man nu kan vara det när världen nyss vänt i 380 grader. Men jag tänker fortsätta må bra för det är kul!! På jobbet bara flinar de åt mig! Jag har också fått höra att jag borde genomgå nån hormonbehandling p.g.a. mina humörsvängningar. Men det finns nog inget att göra åt det för jag är ju sån. Är jag glad är jag jätteglad. Är jag sur är jag världens supersuris. Är jag arg så är jag jätte....nä inte arg jag blir nog sur då med.

BE HAPPY!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny L

Vad härligt!!

2010-03-17 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0